maandag 21 september 2015

De Something about food tag.

Vandaag een food tag. Ik heb op deze blog nog nooit een tag gedaan, en heb er best wel weer een keer zin in. Zoals de naam al zegt gaat de tag over eten, en misschien heb je het al een klein beetje door, maar ik ben een echte food-lover. Ik wil altijd nieuwe dingen proberen, en val dan ook best vaak door de mand. Genoeg over mijn voedsel verslaving, laten we beginnen.



1. Als je iedere dag nog maar één soort gerecht als avondeten zou mogen eten, wat zou dat dan zijn?
Dit is geen moeilijke vraag voor me. Het antwoord is overduidelijk wraps. Het is gezond, lekker en je kan er enorm mee combineren, dus verveling komt minder snel dan met gerechten als, patat, pannenkoeken en pizza. En natuurlijk ook niet overbodig is, is dat ik dan toch nog wat groente binnen krijg, want als dat niet gebeurd, dan pas ik binnen de kortste keren niet meer door de deuropeningen.

2. Welk drankje bestel je altijd in een restaurant?
Nou, om eerlijk te zijn, kom ik bijna nooit in een restaurant. Maar als we er dan toch, 1 keer in het jaar komen, dan neem ik meestal dubbel fris.

3. Wat was vroeger je lievelingseten?
Haha, vroeger? Ik ben nog maar 14 jongens! Haha, toen ik klein was wou ik niks van groentes  weten, dus alles waar groente in zit valt al af. Ik denk dat ik voor het meest voor de hand liggende ga, de simpele patatjes.

4. Wat is het laatste wat je hebt gegeten/gedronken?
Oei, het is nu half 12 's avonds. Ik denk dat het een snack zou zijn geweest. Marshmallows of  nootjes, dat weet ik niet meer.

5. Als jij mag kiezen waar je uiteten wil, waar zou dat dan zijn?
Oei, deze vind ik erg lastig. Zoals ik al zei ga ik eigenlijk bijna nooit uiteten, dus weet ik ook niet echt veel restaurantjes te zitten. Maar ik denk dat als ik moest kiezen, het een pannenkoeken restaurant zou worden, of  de pizzeria, die is ook erg lekker.

6. Wat lust je echt niet?
Voor deze hoef ik niet lang na te denken. Bruine bonen... Ik vind ze zo smerig, er zit geen smaak aan, de textuur is heel onprettig, en het uiterlijk van een bruine boon is gewoon heel zielig...

7. Om welk gerecht sta jij echt bekend?
Oei, deze is lastig. Ik heb veel gerechten die ik lekker vind, maar waar ik niet echt bekend om sta. Toch is er 1 gerecht die ik overduidelijk het lekkerst vind, van iedereen. Het klinkt heel slecht, maar het is kant-en-klare lasagne van de Aldi. Haha, ik zweer je, dit is de lekkerste lasagne die er bestaat.

8. Chips of chocolade?
Dit is de moeilijkste vraag van deze hele tag denk ik.. Wie kan er nu kiezen tussen chips en chocolade? Belachelijke vraag ook, wie gaat tussen die twee kiezen als je ze ook gewoon allebei kan nemen. Nee, sorry, maar tussen die twee weiger ik te kiezen.

9. Wat eet jij het liefst in de bioscoop?
Ik moet weer eerlijk zijn, ik ga niet zo vaak naar de bioscoop, en neem eigenlijk ook bijna nooit een snack. Maar de laatste keren heb ik gewoon het gebruikelijke, popcorn en dubbel fris, genomen.

10. Wat lustte je eerder niet, en nu wel? en hoe komt dat?
Spinazie, denk ik. Het is niet dat spinazie echt mijn voorkeur heeft, maar ik moet eerlijk zijn dat mijn haat voor spinazie wel echt is verminderd. Hoe dat komt? Heel simpel. Mijn ouders maakten spinazie gewoon altijd walgelijk klaar, haha.

11. Vis of vlees?
Vlees. Sowieso vlees, haha. Ik eet echt bijna nooit vis, en ik vind ook eigenlijk alleen zalm en kibbeling lekker.

12. Welke dingen zou je nog willen leren eten, of drinken?
Koffie en frisdrank met prik. Koffie wil ik leren drinken omdat het gewoon zo hoort, haha. Als volwassene hoor je koffie  te drinken, en die gewoonte leef ik graag na. Net zoals met de koffie, wil ik prik leren drinken omdat het gewoon zo hoort. Je hoort als 14 jarige dingen als, cola, sinas en cassis te drinken. Dus ja... Prik zou wel fijn zijn om te kunnen drinken.

12. Wat eet je het liefst als ontbijt?
Croissantjes!!!! Dit spreekt voor zichzelf?

13. Als je moest kiezen tussen alleen nog maar voorgerechten, of alleen nog maar hoofdgerechten, wat zou je dan kiezen?
Hoofdgerechten? Haha, ik heb geen idee, ik neem nooit een voorgerecht.

14. Je staat voor het snoepschap in de supermarkt, wat kies je?
Yoghurt snoepjes!! Die zijn het allerlekkerst. Alhoewel, drop is ook lekker, en zure matten, en smarties, en pinballs, en spekkies, en apenkoppen, en drop toffees, en schuimpjes, en salmiak lolly's, en......

Haha, dit was de something about food tag, ik hoop dat je het leuk vond, tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten