maandag 7 september 2015

Dingen waar ik gelukkig van word.

Geluk, velen vragen zich af hoe je het gelukkigst voelt. Liefde, rijkdom, vrienden, geloof? Allemaal dingen waar je gelukkig van kan worden. Vandaag deel ik de dingen waar ik gelukkig van word.



1. Het ontdekken van een nieuwe Youtuber/artiest.
Ik vind het echt heerlijk als ik na alle filmpjes van stuktv gezien te hebben, een nieuw YouTubekanaal tegen te komen met gelijksoortige filmpjes. Lekker uren op YouTube filmpjes kijken, heerlijk. Ook vind ik het super fijn om na alle liedjes van Demi Lovato uit m'n hoofd te kennen, een nieuwe artiest te vinden die ook super leuke muziek maakt.

2.  Een rap uit je hoofd kennen.
Het geeft me ook een super goed gevoel als ik een hele rap meekan rappen, haha. Best wel raar misschien, maar dat maakt me echt blij als ik de rap van Nicki Minaj meekan rappen.

3. Een nieuw  recept ontdekken.
Ik vind koken en bakken best wel leuk, en het maakt me dan ook echt heel blij als ik een nieuw recept heb gevonden, en het ook nog super lekker is. Nog beter is het als het recept dan ook nog een beetje gezond is, maar dat gebeurd toch bijna nooit, haha.

4. Een schone pyjama/dekbed.
Ik weet niet of jullie zelf je bed op moeten maken, maar ik hoef dat nog niet. Dus als ik 's avonds op m'n kamer kom, en kan in een lekker schoon bed liggen, aahh, heerlijk. Die lekkere geur van wasmiddel. Perfect.

5. Als je een 'Good hairday' hebt.
Niks is vervelender, dan  een 'bad hairday'. Ik ben die persoon die 's ochtends allemaal smoesjes bedenkt, om langer in bed te kunnen liggen. Ik moet dan vaak ook alles doen in een half uurtje. En ja.. als je haast hebt, en je haar wil niet zitten, dan heb je een probleem. Dus een good hairday maakt mijn dag echt helemaal goed.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten