zondag 18 oktober 2015

Dear Diary



Vandaag had ik een nieuwe idee. Ik ga deze hele week een diary maken, met foto's en alles erbij. Er komt natuurlijk ook nog gewoon een video en een blogpost online. Er de serie diary laat ik simpel weg zien wat ik allemaal doe in mijn vakantie enzo. Laten we snel verder gaan.
 
-17/10/2015-
 
Vanmorgen werd ik wakker, met als enige gedachte dat ik weer wou slapen, wat natuurlijk nooit goed is. Ik bedoel  wie gaat er nou slapen als je net wakker bent. Ik heb mijn dagelijkse portie YouTubefilmpjes gekeken, en ben uit bed gegaan. Ik keek in de spiegel om te kijken waar we vandaag mee aan de slag moesten. Maar voor m'n hele ochtend opmaak en haar doen routine begint, besloot ik maar weer eens te gaan hardlopen. Het liefst ga ik 2x in de week hardlopen, maar omdat het de hele week heeft geregend, kon ik niet gaan. Toen ik dus zag dat het droog was, was ik erg blij.

Maar ja, we kunnen natuurlijk niet hardlopen zonder ontbijt, haha. Echt waar, ik ben veelte veel gesteld op mijn ontbijt. Zonder kom ik de dag niet door. Voor vandaag had ik yoghurt met aardbeien jam, oehh, zo lekker.
 
Toen ik  uiteindelijk ging hardlopen was het al bijna 12 uur. Lekkere planning weer, haha.
 







Toen ik ongeveer 7 minuutjes aan het  hardlopen was, stopte het al. Haha, ik zag veelte veel mooie foto plekjes. Ik heb denk ik wel 15 minuten gedaan over 10 minuten, oeps. Natuurlijk kon ik het dan ook niet laten een paar foto's te maken, jammer genoeg zijn ze geen van allen, echt goed gelukt.

Toen ik weer naar huis ging was het al weer tijd voor  middag eten. Zoals altijd nam ik 2 crackers/beschuiten met hagelslag. Dit is echt mijn verslaving. Ik kom de dag niet door zonder mijn dagelijkse dosis hagelslag.

Toen we klaar waren met middageten, begon het hele douche, opmaken en haar doen gedoe. Ik ben niet de moeilijkste met opmaken en haar doen, zolang ik maar geen zwerver lijk.

Na ongeveer een 20 minuutjes was ik klaar voor de dag. Ook al was die al half voorbij.






's middags ben ik met mijn moeder, eventjes wezen winkelen. Ik zit namelijk in een crisis... Ik moet een nieuwe winterjas, winterschoenen, hardloopschoenen en winter hardloopkleren. En ja, met mijn budget kom je niet zo ver. Dus ik dacht, ik fix die shit gewoon lekker goedkoop en dan is het opgelost. Maar dat ging iets minder makkelijk dan ik dacht. Ik heb namelijk een soort schoen in m'n hoofd die dus blijkbaar heel duur is, en ik wil niks anders... In ja met winterjassen ben ik ook niet de makkelijkste. De ene zit te strak, de ander te los, weer een ander is te klein, nog een andere is vormloos, moet ik nog verder gaan?

Maar goed uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een nieuwe concealer, want de mijne was op.

Toen we thuis waren was het alweer tijd voor het eten, yes patat. I love patat! Bij ons is zaterdag de standaard patat-dag, en die ben ik net als mijn hagelslag gewoon nodig. Op zaterdagavond heb ik gewoon altijd behoefte aan ongezonde  patat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten