dinsdag 20 oktober 2015

Dear Diary.

Vandaag weer een nieuwe Dear Diary. Dit keer van de officiële eerste vakantiedag. Yes, ik moet eerlijk zeggen dat ik echt een vakantie toe ben, niet alleen omdat je nu niet meer zo vroeg uit bed hoeft, maar vooral omdat je nu gewoon weer een weekje kan zeggen dat je niks gepland hebt. Want doordeweeks heb ik het altijd mega druk, met school, m'n blog en ik heb elke woensdag een krantenwijkje.

De dag begon lekker laat, om 11 uur. Nou ja, toen werd ik wakker. Om half 1 was ik pas echt wakker, en had ik me aangekleed en alle dingen ie je 's ochtends doet, voor je met je dag begint. Toen heb ik de video voor vrijdag opgenomen en ben ik begonnen met bewerken.
Om ongeveer 2 uur begon ik toch wel honger te krijgen, en heb ik een lekkere tosti gemaakt. Mah Faavv, haha. Natuurlijk wel een tosti met alleen kaas want ik ben deze maand vegetarisch. Toen ik klaar was met eten heb ik nog eventjes YouTubefilmpjes gekeken, en toen was het alweer 3 uur.
S'middags hebben ik, m'n zusje en m'n zus een appel-kruimel taart gemaakt. En laat nou net vandaag de vaatwasser kapot gaan, haha. We moesten dus alle afwassen met de hand. En zoals je ziet, zijn we niet de meest geordende mensen op aarde, dus werd het echt een dikke bende. Uiteindelijk wel opgeruimd natuurlijk, haha.
Uiteindelijk zag de taart er zo uit, jammer genoeg was het al 5 uur. Te laat voor bij de koffie dus, dan maar wachten tot vanavond. 's avonds aten we, nou ja de rest van m'n gezin, pasta. Ik eet dus de maand oktober geen vlees, dus mocht ik weer tosti's eten. Haha, uiteindelijk bestaat mijn maaltijden van vandaag uit, 3 beschuiten met hagelslag en 3 tosti's. De vraag van vandaag: Hoe slecht wil je eten?
's avonds bij de koffie mochten we een stukje van de taart, aahhh, zo lekker. Ik heb ook nog sims 4 gespeeld van m'n zus. Die heeft een proefpakket van 2 dagen gedownload, dus dat is full-time sims spelen. Ik zit nu serieus wel  te twijfelen of ik sims 4 niet gewoon moet kopen. Sims 2  heb ik  wel, maar daar kan je niet zoveel meer mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten