vrijdag 23 oktober 2015

Dear Diary.

Vandaag weer een nieuwe Dear Diary. Deze keer wel op tijd, haha. De vorige keer had ik hoofdpijn, was ik moe en had ik gewoon echt veel behoefde aan slaap. Sorry, als je teleurgesteld was dat de Dear Diary later online stond, maar ik denk wel dat een groot deel zal begrijpen dat ik besloot om eerst goed te  gaan slapen.

Vanmorgen ontbeet ik met blauwe hagelslag? Haha, precies, blauwe hagelslag. De reden dat de witte hagelslagjes opeens blauw zijn geworden weet ik ook niet maar het zal wel, ze smaken precies hetzelfde en daar gaat het om. Maar eerlijk is eerlijk, het at wel een beetje apart.
Na het ontbijt heb ik nog een spelletje Skipbo gespeeld met m'n moeder en m'n zusje, en raad eens wie er won, Ikeee. Haha, ik kan best goed tegen me verlies maar ik moet eerlijk toegeven dat het veel leuker is om te winnen. Na het spelletje ging m'n zusje wat anders doen, en m'n moeder en ik gingen nog een spelletje doen. Die ik ook won, it's  my Lucky day. Toen het spelletje was afgelopen ging ik nog even de video van vrijdag  bewerken, daar was ik  langer mee bezig dan ik had verwacht. Om kwart voor 5 was ik klaar, en toen ging ik eten maken, lekkere wraps.
Toen we een toetje gingen eten, kreeg ik dit ijsje.. Eehhh lekker? Ik dacht dat die chemische kleur van de hagelslag al erg was, maar dit is nog veel erger. Kauwgombal roze was m'n ijsje. Inderdaad was, ik heb het gewoon opgegeten. Ik ben de moeilijkste niet.. 's avonds heb ik expeditie robbinson gekeken, en Tim is eruit. Ik vind het best gegund, moet je maar niet zo egoïstisch zijn met je kokosnoten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten