zaterdag 24 oktober 2015

Dear Diary.

Heey, het is weer tijd voor de Dear Diary van de dag. Vandaag begon goed, en ja, aan al het goede komt een eind. De einde van de dag was dan ook niet heel erg gezellig maar dat hoort ook te mogen toch? 's avonds toen ik wou gaan slapen, kwam ik er ook nog achter dat de video niet online is gekomen, dus ja.. Toen was het niet meer echt gezellig.. Toch nog een Dear Diary vandaag.




De ochtend begon met het opnemen van een nieuwe video. Dit was echt super leuk, en ik hoop dat dat je dat ook terug kan zien in de beelden. Toen ik hiermee klaar was, was het al half 3, oeps. Dus om half 3 ging ik nog eens een keertje m'n ontbijt eten... Lekker bezig Iris, haha. Ik moet echt beter eten, ook al is het vakantie.
 's middags ging ik naar de stad, om een nieuwe winterjas te kopen. Jassen kopen vind ik altijd een van de moeilijkste dingen om te kopen. Je weet dat je het elke dag gaat dragen, dus het moet goed zitten, mooi zijn, maar boven alles moet het ook nog een leuk prijsje hebben... En ja, ik ben niet de makkelijkste in  jassen.
Bij de Action kwam ik deze snacks  tegen. Mensen die me kennen, weten dat ik een echt snackfan ben, en  dat ik altijd nieuwe dingen wil uitproberen. Toen ik deze chocolade-koffie balletjes zag liggen, dacht ik bij mezelf  'die moet ik hebben'. Dus ja, mijn gedachten zijn sterk, te sterk..
Na het avond eten heb ik Utopia gekeken. Toen dat half bezig was, kwam ik erachter  dat ik morgen naar het bijbelfestival ga, dus ik was eten nodig. Ik snel op  de fiets naar de Jumbo toe, want ja geen idee tot hoelaat die winkel open is... Gelukkig was ik optijd, en heb ik nog wat food kunnen halen. Toen ik thuis was, was ik toe aan ontspanning en dus heb ik The Hungergames gekeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten