maandag 5 oktober 2015

Mijn favoriete bloggers en YouTubers.


 
Heey, vandaag  ga ik mijn favoriete Bloggers en YouTubers vertellen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer YouTube dan blogs bekijk, maar ik bekijk de laatste tijd wel veel meer blogs, en dat doe ik met veel plezier. Dus ja, dat ga ik vandaag doen.

1. Blogger, vlogger, zangeres en YouTuber:  Teske de Schepper.
Het kanaal van Teske ontdekte ik door een vriendin, zei liet me filmpjes zien van iemand die chinees snoep aan het maken was, dit vond ik best leuk, en ben thuis verder gaan kijken. Ik wist eerst nog niet dat je kon abonneren op kanalen enso, dus ik ging elke week opnieuw kijken of er een filmpje  van Teske online stond. Ik wist toen nog helemaal niks af van het hele, vloggen, bloggen en YouTuben af. Toen ik er later achter kwam dat je een account aankon maken en iemand kan volgen, was Teske mijn officiële eerste abonnement. Teske heeft ook een blog, die ik af en toe bekijk, en ze vlogt wekelijks. En nog iets leuks vandaag is haar nieuwste singel uitgekomen.


2. Vlogger : EnterpriseMe TV.
EnterpriseMe TV, is een YouTube kanaal van Ivana, die dagelijks haar reis vlogs bij houd. Nou zijn mijn plannen voor de toekomst om veel te gaan reizen, dus dit kanaal vind ik echt super leuk om bij te houden. Ivana, is een super leuke en spontane vrouw, die super veel van eten heeft, haha.
 
 
 
3. Zangeressen en Youtubers : Niki and Gabi.
Niki en Gabi zijn een Amerikaanse tweeling, en ook super spontaan, en leuk. Ze maken video's over van alles en nog wat, ook hebben ze een ander  YouTube kanaal wat '00RemakeGirls' heet, hier maken ze samen met hun zus covers. Jammer genoeg komt hier niet zo vaak een nieuwe video online.
 
4.  Youtuber : MyLifeAsEva.
Eva is ook weer een Amerikaanse Youtuber. Ze maakt sketches, DIY's en nog veel meer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat Eva wel echt een super leuke persoonlijkheid heeft. Ze is echt super spontaan, en ook gewoon schaamteloos.
 
5. YouTuber : Sophie.
Sophie maakt echt super grappige, maar vooral ook droge video's. Sophie is in haar video's echt het typische zeikende pubertje, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel echt kan zeiken, maar Sophie doet dat echt op zo'n grappige manier, dat het gewoon heel vermakelijk is om naar te kijken.
 

 
 
6. Vlogger, Blogger en Youtuber : LaurDiy & LaurDiy2.
Lauren, de eigenaar van LaurDiy & LaurDiy2, is een Amerikaans meisje die DIY video's maakt. Net zoals elke Amerikaanse YouTuber is ze ook weer super spontaan en grappig. Lauren heeft 2 kanalen. LaurDiy, is voor haar echte DIY video's. En LaurDiy2 is haar vlogkanaal. Ik weet dat ze ook nog een blog heeft maar daar kijk ik nooit op.
 
 
Dit waren mijn favoriete YouTubers/vloggers/bloggers. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en dat je misschien wel weer een nieuw abonnement erbij krijgt, want al deze 6 kanalen verdienen dat, na mijn mening, allemaal heel erg
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten