maandag 12 oktober 2015

Song2U #4

Vandaag is het weer tijd voor een Song2U. Ik zat er zelf aan te denken om de Song2U serie iets minder te doen, dus niet meer 1 keer in de twee weken, maar 1 keer in de maand. Zo kan ik ook wat meer bloggen over andere dingen. Vanaf nu komt er dus elke eerste maandag van de maand een Song2U. Laten we voor nu snel beginnen.

 
Voor deze week heb ik het lied 'hall of fame' van The Script  uitgekozen. Dit lied vind ik echt super mooi, en is maanden lang mijn favoriet geweest. Het lied gaat over dat jij de beste kan zijn. Dat je sterk bent, en kan worden wat je wilt. En als je het zwaar gaat krijgen, doe het dan voor je volk, voor je land, voor je trost en voor je naam. Wil je bekend staan als iemand die opgeeft, of als iemand die door gaat wat er ook gebeurd. Zich niet laat misleiden door anderen, maar gewoon door gaat. Als je dat doet zal je ooit op de hall of fame staan, en zou de wereld je kennen, je bewonderen. Doe het daar voor. Wil je eindigen als iemand die mensen zich nog vaag herinneren? of als iemand die een statement heeft gemaakt, iets heeft betekend  voor de wereld.
 
Verder vind ik de videoclip ook echt super mooi. Als doof meisje kan je gewoon balletwedstrijden winnen, en als slachtoffer van pesterijen kan je gewoon kick-boks kampioen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten