maandag 2 november 2015

Song2U #5

Vandaag de eerste maandag van de maand, en dat betekend... Een nieuwe Song2U. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt gemist heb om er eentje te schrijven. De Song2U van vandaag is een aardig bekende. Ook weer een oude, maar wel een mooie met een goede boodschap. Let's get started.

Haha, de thumbnail van de videoclip ziet d'r niet zo charmant uit als normaal, maar daar draait het nu eventjes niet om.
Het liedje Titanium vind ik persoonlijk echt super vet. Ik vind Sia een van de betere zangeressen. Mooie teksten en de hoge noten kan ze echt makkelijk aan. De zin -You shoot me down, but I won't fall, I am titanium- vind ik eigenlijk wel een quote op zich. Als iemand je probeert neer te halen, dan laat je toch niet merken dat je het moeilijk hebt? Vind diegene juist leuk. En gun je diegene dat lolletje nou echt zo erg? Nee, dat dacht ik ook niet.

Het is echt  zo'n liedje die je het gevoel geeft dat je je niet moet aanstellen, en je sterk moet houden. Daar ben ik ook groot voorstander van. Je verdriet aan mensen laten zien maakt je alleen maar zwak. Ze weten precies waar ze je kunnen pakken, wat je gevoelige kanten zijn, en wat belangrijk voor je is. Ik weet dat het soms beter is om je je gevoelens te uiten, en met mensen te praten. Maar ik scheld gewoon veel liever tegen mezelf, of ik ren naar buiten. Mij zal je niet snel zien huilen.

Verder vind ik de videoclip niet echt boeiend, jammer. Maar het liedje op zich is ook al heel leuk. De samenwerking tussen Sia  en David Guette vind ik een goede keuze, lekker bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten