maandag 9 november 2015

The celebrity tag.

Vandaag de celebrity tag, een tag die ik persoonlijk heel leuk vind, en stiekem ook al super vaak bij anderen heb gelezen. Vandaag ga ik hem ook eindelijk invullen. Hope you enjoy!

Welke celeb zou je willen zijn?
Ik zou echt super graag een weekje het leven van Demi Lovato willen hebben. Niet alleen maar om haar bekendheid, maar vooral om te weten hoe zij naar dingen kijkt en haar echte leventje eruit ziet. Ook zou ik willen weten wie haar vrienden, ouders, broers en zussen zijn. En natuurlijk zou ik ook met haar willen ruilen om dat ze gewoon een bad-ass is.

Welke celeb zou je niet willen zijn?
Een celeb die ik echt niet zou willen zijn is Selena Gomez. Mijn reden is dat ik haar simpel weg niet mag. Ik ken haar niet persoonlijk, en ik weet ook dat ze zich waarschijnlijk anders voordoet als de media erbij is. Maar ik vind haar muziek niet leuk, en ja... Ik weet het ook niet echt goed, haha.

Met welke celeb zou je willen daten?
Oei, lastige. Eerlijk gezegd ben ik meer fan van vrouwelijke celebs dan van mannelijke. Maar als ik er echt eentje uit moet kiezen ga ik denk ik voor Ed Sheeran. Daten is misschien een beetje overdreven aangezien ik 14 ben en hij 29, maar ik zou het liever 'meeten' willen noemen. Waarom Ed Sheeran? Ik denk dat  hij een super  positief, grappig en leuk karakter heeft.

Als je  aan plastische chirurgie zou doen, wat zou je dan laten doen?
Plastische chirurgie laat ik liever helemaal achterwegen. Niet omdat ik mezelf nou zo mooi vind, maar ik denk dat iedereen goed is op zijn of haar eigen manier. Als ik echt verplicht iets zou moeten laten doen, zou ik kiezen voor het krimpen van mijn voeten. Ik heb maat 40-41-42, en ik zie vaak veel mooiere schoenen bij de kleinere maten.

Van welke celeb was je van als kind?
Als kind was ik nog niet echt fan van zangers/zangeressen. Maar  wel van veel tv-programma's. Ik kon me de hele middag vermaken met het kijken naar Totaly spies, en als  Kim Possible op tv was, was het feest. Ook heb ik veel gekeken naar Spangas. Maar ik weet nog heel goed dat om 6 uur (dan gaan we meestal avondeten) Amika op tv was. En dan was het een kwestie van smeken of we bij de tv mochten eten, haha.

Had je posters van hem of haar boven je bed hangen?
Ik heb wel posters gehad van Amika en Spangas, maar boven mijn bed hangen, ging voor mij een beetje ver.

Op welke celeb vind je jezelf lijken?
Ik vind persoonlijk dat ik wel heel veel weg heb van Nicki Minaj en Miley Cyrus. Haha, nee grapje. Ik vind dat ik kwa uiterlijk eigenlijk op geen enkele celeb lijk, of tenmiste, die komen nu niet zo in me op. Maar kwa innerlijk vind ik dat ik wel iets weg heb van Pink, niet dat hele bad-ass gebeuren, want daar ben ik nog niet zo goed in. Maar ik bedoel meer het gedeelte, dat ze het belangrijk vind om voor jezelf op te komen, en je niet aan te stellen. Altijd doorgaan, en sterk blijven. Daar ben ik ook voorstander van, en ik probeer me daar ook aan te houden.

Als je over de rode loper zou lopen, voor welke kleur jurk zou je dan gaan?
Donker groen of zwart. Kort maar krachtig, haha.

Wat is je favoriete celebrity stel?
Oeehhh, Oeehh. Lastige ik vind heel veel celeb stellen leuk. Maar als ik er echt eentje moet kiezen ga ik voor Katniss en Peeta uit de Hunger games. Ook al zijn ze officieel geen stel, ik vind ze zo lief bij elkaar. Niet zo'n standaard stel, maar wel super nice bij elkaar.


Welke celebrity zou je raad willen geven?
Ik kan echte celebs natuurlijk geen raad geven, omdat ik er zelf natuurlijk helemaal niks vanaf weet. Wel zou ik tegen een celeb zeggen dat hij of zij zichzelf moet blijven, en zich niet moet laten veranderen door de media, aandacht enzovoort. Ook vind ik dat je als celeb een soort statement moet maken. Kiezen waar je voor staat, en daar ook bij blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten